WSPIERAMY POZYCJONOWANIE
Jak pozycjonować
Na początek kilka słów, które mogą zaoszczędzić dużo czasu. Pozycjonowanie to specjalistyczna praca, wymagająca zaktualizowanej wiedzy. Jeśli masz wiele swoich firmowych zajęć, które są niezbędne dla funkcjonowania Twojego biznesu, to zamiast zagłębiać się w tajniki seo, aktualne wymagania i trendy w wyszukiwarkach -
zleć pozycjonowanie! Zazwyczaj to kosztuje tylko 80-120 zł/mc -
płatne wyłącznie wtedy gdy są efekty!Jak pozycjonować przez zlecenie? Wykonaj nasz
15 sekundowy test seo - otrzymasz ofertę.
SEO a innowacyjne treści
Jak pozycjonować przez oryginalne i wartościowe teksty?
Przy braku weny twórczej i koncepcji warto zastosować matrycę treści, która w najwiekszym skrócie jest opisaniem produktu lub usługi według następujących pytań: kto? kiedy? jak? dlaczego? za ile?
Druga wskazówka to unikanie zbytniego komplikowania treści. Napisz po prostu co robisz, jak to robisz, dlaczego to robisz, jak to może pomóc odwiedzającym Twoją stronę www.
Pomocne może być także opisanie zalet produktu ale także wskazanie jego słabszych stron, przez porównanie z podobnymi. Pomocne w pozycjonowaniu strony mogą być umieszczone w treści ciekawoski, wyjątkowe informacje, które możesz przekazać, a które nie są jeszcze publikowane w internecie.
Techniczna optymalizacja
Jak poprawić i utrzymać wysoki poziom seo kodu?
Najlepiej uzyskać najwyższy poziom technical SEO już przy tworzeniu strony. Wybór odpowiedniego szablonu, systemu publikacji jest zatem ważny. Czasem warto zrezygnować ze spektakularnych rozwiązań graficznych, a zwłaszcza opóźniających wczytywanie strony animacji i dużych grafik. Dzięki temu ważny dla pozycjonowania aspekt szybkości strony i jej responywności będzie działał korzystnie dla rankowania w SERP.
Kolejny ważny element to niepotrzebne javascript-y. Weryfikacja powinna pozostawić w kodzie strony tylko to co potrzebne do funkcji publikacji, czy działania formularzy, lub tworzenia zamówień w koszyku.
Nieodzowna wydaje się także walidacja według norm W3C, gdyż bezbłędna kodowo strona ma wyższą wartość - czyli wyższą pozycję!
Audyt SEO strony
Jak zdobyć wiedzę o tym co poprawić przy pozycjonowaniu konkretnie wybranej frazy?
Bez audytu SEO nic nie wiesz. Co poprawić, co jest dobrze a co bardzo źle? Zapraszam do wykonania 15 sekundowego bezpłatnego
testu SeoProfiler-a. To znakomite narzędzie do szybkiej oceny dopasowania jednej frazy ( słowa lub grupy słów ), do zawartości tekstowej i technicznej strony. W wyniku tego mini audytu, otrzymujemy natychmiast procentowe wartości dopasowania frazy do najważniejszych metaznaczników. Taki poziom dopasowania frazy jest badany przez algorymy wyszukiwarek i także według dopasowania fraz ustalane są pozycje w rankigu Google.
Ciekawą możliwością jaką daje nasz audyt, jest możliwość szybkiego porównania swojej strony do stron konkurencyjnych.
Jeśli nie wszystko jest zrozumiałe w wynikach testu, oferujemy odpłatne usługi przygotowania ustawień SEO, dostępne po opłaceniu niewielkiej kwoty.
Jaką strategię SEO wybrać?
Co zrobić aby uzyskać dobre pozycje w Google? Pozyskać wiedzę o pozycjonowaniu stron w różnych wariantach ( sklep, blog, WordPress ) i wykorzystać tę wiedzę w praktyce! Łatwo powiedzieć – trudno zrobić, ale czy na pewno to takie trudne? Kluczowa podpowiedź brzmi: systematyczność. Nawet jeśli będziesz wprowadzać małe modyfikacje, uzupełnianie treści, ustawienia kodu metaznaczników, ale w sposób ciągły i systematyczny – według poprawnych wzorów SEO – dobre pozycje są zapewnione!
Optymalizację SEO serwisu www można zacząć już w fazie jego projektowania, kodowania i tworzenia szablonu graficznego. Aktualnie kwestia szybkości ładowania strony w przeglądarce, dobre przygotowanie UX zwłaszcza w części parametrów CLS i TBT ma decydujące znaczenie w pozycjonowaniu trudnych fraz na TOP3. Można także, zanim serwis www zostanie opublikowany tworzyć strony wspierające, artykuły na blogach, które mają podobną treść. Przez odpowiednie umieszczenie linków zwrotnych powstanie część zaplecza pozycjonerskiego.
Najważniejsze elementy SEO.
Zoptymalizowany kod strony oznacza usunięcie wszystkich błędów, dopasowanie do standardów W3C, przygotowanie strony do wyświetlania w przegladarce w standardzie https. Niski czas ładowania strony jest odpowiedzialny za to jak krótko lub jak długo odwiedzający witrynę będzie czekał na ukazanie się głównych treści. Treść metaznaczników pokaże jakie frazy będą ukazywały się w wyszukiwarce, w ramach listy wyników. Treści nagłówków H1, H2, stanowią niejako spis treści, z którymi zapoznanie się da pogląd o tym, o czym jest taka witryna. Opisy w znacznikach ALT dodają w tle podpisy do zdjęć. Zbieżność takich podpisów z treściami linków w menu, podbija wartość SEO dla konkretnych fraz. Linki zewnętrzne i wewnętrzne są internetowymi drogowskazami - a znaki informacyjne są ważne zawsze i wszędzie, nie tylko w internecie. Czyż nie?
Po co przeprowadza się test strony?
Nie można trafić w cel, którego się nie widzi. Warto zatem przetestować stronę pod względem seo, dopasowania fraz. Będzie to szybka wskazówka co zmienić, jak poprawić opisy metatagów, informacja co jest źle ustawione i czego brakuje. Zanim wyszukiwarki zaindeksują wprowadzone zmiany i przewartościują pozycje strony w SERP, może minąć tydzień, trzy tygodnie lub kilka miesięcy. Test strony zdecydowanie przyspiesza działania pozycjonerskie i pozwala już zoptymalizować kod, treść, strukturę, menu, grafiki na stronie www.
Zobacz przykładowy test strony SEO
Korzyści z wysokich pozycji.
Wypozycjonowanie strony to osiągnięcie czołowych miejsc w wynikach wyszukiwania Google i innych wyszukiwarek.
To także wyprzedzenie konkurencyjnych witryn www w wyścigu o uwagę docelowej grupy odbiorców.
Pozycja TOP 1 oznacza także sukces reklamowy w kategorii internetowej i łatwiejsze budowanie dobrego wizerunku.
Codzienne sprawdzanie rankingu strony.
Po rejestracji w naszym systemie
EntroSEO, można przez 90 dni, bezpłatnie korzystać z monitoringu pozycjonowania i wskazówek pozycjonerów. Dowiesz się, jak wypozycjonować stronę www. Wersja darmowa umożliwia pozycjonowanie 3 fraz ( limit 90 dni). Wersja PREMIUM ( 60 zł/rok ) umożliwia pozycjonowanie 12 fraz, wzmocnienie back-link i pełne wsparcie, oraz konsultacje pozycjonerów – przez cały rok.
Więcej o nas....