WSPIERAMY POZYCJONOWANIE
Jak pozycjonować
Jaką strategię SEO wybrać?
Co zrobić aby uzyskać dobre pozycje w Google? Pozyskać wiedzę o pozycjonowaniu stron w różnych wariantach ( sklep, blog, WordPress ) i wykorzystać tę wiedzę w praktyce! Łatwo powiedzieć – trudno zrobić, ale czy na pewno to takie trudne? Kluczowa podpowiedź brzmi: systematyczność. Nawet jeśli będziesz wprowadzać małe modyfikacje, uzupełnianie treści, ustawienia kodu metaznaczników, ale w sposób ciągły i systematyczny – według poprawnych wzorów SEO – dobre pozycje są zapewnione!
Optymalizację SEO serwisu www można zacząć już w fazie jego projektowania, kodowania i tworzenia szablonu graficznego. Aktualnie kwestia szybkości ładowania strony w przeglądarce, dobre przygotowanie UX zwłaszcza w części parametrów CLS i TBT ma decydujące znaczenie w pozycjonowaniu trudnych fraz na TOP3. Można także, zanim serwis www zostanie opublikowany tworzyć strony wspierające, artykuły na blogach, które mają podobną treść. Przez odpowiednie umieszczenie linków zwrotnych powstanie część zaplecza pozycjonerskiego.
Najważniejsze elementy SEO.
Zoptymalizowany kod strony oznacza usunięcie wszystkich błędów, dopasowanie do standardów W3C, przygotowanie strony do wyświetlania w przegladarce w standardzie https. Niski czas ładowania strony jest odpowiedzialny za to jak krótko lub jak długo odwiedzający witrynę będzie czekał na ukazanie się głównych treści. Treść metaznaczników pokaże jakie frazy będą ukazywały się w wyszukiwarce, w ramach listy wyników. Treści nagłówków H1, H2, stanowią niejako spis treści, z którymi zapoznanie się da pogląd o tym, o czym jest taka witryna. Opisy w znacznikach ALT dodają w tle podpisy do zdjęć. Zbieżność takich podpisów z treściami linków w menu, podbija wartość SEO dla konkretnych fraz. Linki zewnętrzne i wewnętrzne są internetowymi drogowskazami - a znaki informacyjne są ważne zawsze i wszędzie, nie tylko w internecie. Czyż nie?
Po co przeprowadza się test strony?
Nie można trafić w cel, którego się nie widzi. Warto zatem przetestować stronę pod względem seo, dopasowania fraz. Będzie to szybka wskazówka co zmienić, jak poprawić opisy metatagów, informacja co jest źle ustawione i czego brakuje. Zanim wyszukiwarki zaindeksują wprowadzone zmiany i przewartościują pozycje strony w SERP, może minąć tydzień, trzy tygodnie lub kilka miesięcy. Test strony zdecydowanie przyspiesza działania pozycjonerskie i pozwala już zoptymalizować kod, treść, strukturę, menu, grafiki na stronie www.
Zobacz przykładowy test strony SEO
Korzyści z wysokich pozycji.
Wypozycjonowanie strony to osiągnięcie czołowych miejsc w wynikach wyszukiwania Google i innych wyszukiwarek.
To także wyprzedzenie konkurencyjnych witryn www w wyścigu o uwagę docelowej grupy odbiorców.
Pozycja TOP 1 oznacza także sukces reklamowy w kategorii internetowej i łatwiejsze budowanie dobrego wizerunku.
Codzienne sprawdzanie rankingu strony.
Po rejestracji w naszym systemie
EntroSEO, można przez 90 dni, bezpłatnie korzystać z monitoringu pozycjonowania i wskazówek pozycjonerów. Dowiesz się, jak wypozycjonować stronę www. Wersja darmowa umożliwia pozycjonowanie 3 fraz ( limit 90 dni). Wersja PREMIUM ( 60 zł/rok ) umożliwia pozycjonowanie 12 fraz, wzmocnienie back-link i pełne wsparcie, oraz konsultacje pozycjonerów – przez cały rok.
Więcej o nas....